Startseite - Home

Katalog
Catalogue

eBooks

Verlage
Publishers

   Startseite :: Home
   Kontakt :: Contact
   über uns :: about us
   Datenschutz :: Privacy Policy
   Impressum
   Kundeninformation

The International Encyclopedia of Media Effects

Kontakt/Bestellung
Contact/Order

via E-Mail:
info@digento.de  Contact/Order: info@digento.de

Hrsg. v. Patrick Rössler, Cynthia A. Hoffner und Liesbet van Zoonen

Online

Inhalt :: Content

Umfassendes, internationales Referenzwerk mit über 200 ausführlichen Beiträgen zu Einsatz und Wirkung von Medien weltweit. Berücksicht werden u.a. empirische, psychologische und kritische Forschungsansätze. Das Werk bietet wertvolle Einblicke für Studenten, Wissenschaftler und Experten aus verwandten Fachbereichen und Anregungen für neue wissenschaftliche Ansätze für sich entwickelnde Forschungsfelder wie z. B. Internet, Soziale Medien und Mobile Kommunikation.

Der Online-Ausgabe liegt die 2017 erschienene, 4-bändige Printausgabe zugrunde. Das Referenzwerk ist Teil der Reihe The Wiley Blackwell-ICA International Encyclopedias of Communication, die zusammen mit der International Communication Association (ICA) herausgegeben wird.

The International Encyclopedia of Media Effects

The International Encyclopedia of Media Effects

Verlag :: Publisher

Wiley-Blackwell (Blackwell Publishers)

Preis :: Price

Preise auf Anfrage / Prices on request

Das Angebot richtet sich nicht an Verbraucher i. S. d. § 13 BGB und Letztverbraucher i. S. d. PAngV.

ISBN/ISSN

978-1-118-78376-4

Bestellnummer bei digento :: digento order number

10227985

Verlagsinformation :: Publisher's information

Wiley-Blackwell and the International Communication Association are pleased to announce this forthcoming addition to the landmark The Wiley Blackwell-ICA International Encyclopedias of Communication series.

Available February 2017 in 4-volume print and online, this is the definitive reference work on media effects.

The International Encyclopedia of Media Effects presents a comprehensive collection of the most up-to-date research on the uses and impacts of media throughout the world. Over 200 entries cover all aspects of the uses and impact of media, utilizing empirical, psychological, and critical research approaches to the field. Written and edited by leading scholars worldwide, this is an invaluable resource for students, scholars and professionals studying and working in related fields, and will stimulate new scholarship in emerging fields such as the internet, social media, and mobile communication.

top  top